Publicatii
Utilizarea rețelelor de socializare și a Web 2.0 în educația adulților – proiectul SMAT
Prezentul ghid își propune să exemplifice felul în care rețelele de socializare pot fi exploatate cu succes în formarea adulților. Ghidul a fost elaborat ca parte a proiectului Grundtvig Social Media & Adult Trainings (SMAT), în cadrul căruia opt parteneri europeni din domeniul educației adulților au împărtășit cunoștințele și experiențele acumulate în acest domeniu. După o etapă inițială de cercetare, analiză și evaluare a practicilor existente în domeniul utilizării rețelelor de socializare (RS) în învățare, partenerii au colaborat pentru a proiecta și testa mai multe modalități de aplicare a RS în cursurile de educația adulților în diferite contexte de învățare.
Ghidul cuprinde un capitol introductiv urmat de mărturii ale beneficiarilor de formare și formatorilor SM din cadrul proiectului, 8 studii de caz (câte unul din fiecare țară parteneră) în capitolul Bune practici în utilizarea rețelelor de socializare în educația adulților, un set de cerințe de bază și criterii de calitate pentru cursurile care utilizează rețele de socializare, concluzii și un glosar de termeni în care se oferă explicații despre aplicațiile Web 2.0 prezentate în ghid.
Accesați ghidul Utilizarea rețelelor de socializare și a Web 2.0 în educația adulților - proiect SMAT.
Inapoi la publicatii