Proiecte
COMPASS - În sprijinul evaluării competențelor elevilor
COMPASS este un proiect Erasmus+ KA220-SCH - Parteneriate pentru cooperare în domeniul educației școlare, nr. proiect: 2023-1-LT01-KA220-SCH-000156521.
Parteneri:
- ŠIUOLAIKINIŲ DIDAKTIKŲ CENTRAS (Lituania) (coordonator)
- Centre for School Improvement (Lituania)
- Asociația Lectura și Scrierea pentru Dezvoltarea Gândirii Critice România (România)
- INNOLINE OY (Finlanda).
Durata proiectului: 4 septembrie 2023 – 3 noiembrie 2025
Co-finanțare UE: Comisia Europeană.
Scop
Proiectul își propune să sprijine cadrele didactice, directorii de școli și alte categorii de personal didactic în dezvoltarea și evaluarea competențelor elevilor, pentru progresul și succesul tuturor elevilor și al fiecărui elev în parte, precum și pentru a promova o educație incluzivă de calitate.
Tipuri de activități
Implementăm 4 tipuri de activități: cercetare și modelare; învățare și pilotare; colectarea de dovezi și raportare; partajare și diseminare. Aceste activități cuprind cercetarea, modelarea metodologică, predarea-învățarea și pilotarea, documentarea, analiza și publicarea rezultatelor formării, diseminarea rezultatelor proiectului la nivel local/ național/ internațional.
Rezultate
Rezultatele tangibile ale proiectului sunt încorporate în produsele intelectuale:
- Compendiu de literatură științifică;
- Raport privind documente/ practici;
- Model și orientări pentru dezvoltarea și evaluarea competențelor generice;
- Exemple de bune practici; Recomandări.
- Practici de dezvoltare și evaluare a competențelor generice - culegere de exemple din România
Rezultate intangibile: consolidarea abordării educației incluzive de calitate; sprijinirea reformelor naționale în țările din care provin organizațiile partenere; îmbunătățirea competențelor profesionale ale membrilor echipei și participanților la proiect, îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților cadrelor didactice.

Inapoi la proiecte
